13 oktober 2011

*Magnolia* Gezellige Feestdagen


En kerstkaart nummer III. Ook deze is ingekleurd met distress ink. De kerstboomstempel van Magnolia dacht ik leuk met witte inkt (catseye) te stempelen maar dat werkt blijkbaar niet echt goed op roze papier. Toen dacht ik leuk er dan maar glitter op te gooien nu het nog nat is. Maar dat viel eraf dus maar met stickels flink geglitterd. Ik moet nog heel wat kerstkaarten dus we gaan nog maar effe door...eerst nog een beetje tijd ;o)

tot Scraps! ~Diana~

11 reacties:

  1. ook deze is weer een schatje, leuke kleurtje heb je gebruikt voor kerst
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh maar deze is ook een schatje Diaan!! Gelukkig zit er toch "snneuw" op de boom ;-)
    Enne, die emmer tijd... ja die wil ik ook wel!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kerstkaartje schattige kleurtjes heb je gebruikt.
    En tijd die zou tekoop moeten zijn.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhw nog zo'n mooie, dit is toch een van mijn favo kerstmagnoliaatjes hoor, en dus zeg maar problemen met het opzetten van de boom hihi. appeltje eitje zou piece of cake kunnen zijn bedacht ik me LOL.

    Liefs Amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart diana
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Diana.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kerstkaartje Diana, heel erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Diaan, jij bent lekker bezig zeg! Een superlief kaartje met lekker veel glitter, ik hou dr van:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Diana,

    Wat een leuke kerstkaart zeg ;) schitterend. Met een magnoliaatje die tussen de sterren staat de stralen. Prachtig.

    Hugs
    SYl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Diana
    Gaaf kaartje, en ook ik ben weer begonnen met de kerstkaarten hoor.Vind het altijd een hele kluif haha.
    Tineke xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl