11 september 2011

#Door Country Rubber Stamps# Congrats to you....




Een vriendin van ons is geslaagd voor de PABO en is dus met ingang van dit schooljaar officieel Juf Esther. Omdat ze ook nog mama is van 2 kids en al werkzaam  was als klassenassistent, vind ik haar absolutly Amazing !! Het model van de kaart is een wedstrijd op de club van Lia (Cards and More). Het papier van maja Design is nog steeds van ons freubeldagje bij Sandra en gelukkig nog steeds niet op. Vanuit de USA heb ik een email ontvangen of ik nog kaarten met de Stempels van Door Country wil maken en uiteraard heb ik geen nee gezegd. Maar ik heb wel voor een "small package"gevraagd ;o). Wat wel erg toevallig was; dat ik juist deze mooie stempel van haar aan het inkleuren was.

Tot Scraps! ~Diana~

11 reacties:

  1. Wat een beauty Diaan ;o)
    Zo leuk om weer een kaart van je te zien ...
    Leuke stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gave kaart Diaan, ik weet zeker dat de nieuwbakken juf hier superblij mee zal zijn!

    Suces met je nieuwe opdracht, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww Diana wat is hij mooi geworden zeg, leuk idee zo.
    Tineke x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart diana
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw !!! Schitterend gemaakt Diana, het is een pronkstuk geworden. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje, mooi model en een heel leuk stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart, Diana, leuke stempel!
    groetjes, ALina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gemaakt. Het stempeltje vind ik ontzettend leuk.
    Mooi papier ook.
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was er ook aan begonnen, zo leuk model....

    Jou uitvoering is wel schitterend mooi, net als het behalen van dat papiertje, knap hoor!

    Warme groetjes buuf,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Diana.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart Diana! En wat een leuk modelletje.
    Succes met je opdracht.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl