12 april 2010

*Art Specially event 2010*



Gisteren mocht ik Carmen van CardArt helpen op de Art Specally stempelbeurs in Zeist....Ik had al begrepen dat het zaterdag een gekkenhuis was !! Dus zondagochtend ben ik eerst maar effe naar Magnolia gelopen om daar effe te kijken en mijn slag te slaan. Nou dat viel dus best tegen of mee *lol* want ik heb daar maar 2 stempels gekocht en een zooitje bloemen.....verders ben ik uiteraard nog effe langs Ludiec gegaan en heb daar een super gave scriptstempel gekocht en de hartjes zijn ook van hun. Carmen had geweldige basics in welke vorm dan ook. Ik heb dan ook prachtige brads, lint en snoepzakjes ingeslagen en natuurlijk wat stempels . Het papier hebben we samen gedeelt, want € 1,10 per vel is toch best wel duur....

Uiteraard ben ik een aantal keren de beurs over geweest en ik wil toch heel graag meer gaan leren van het echte stempelen.....Ook was het weer super leuk om een boel oude en nieuwe bekende tegen te komen......Dua al met al een heerlijke dag !!

~Diana~

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl