21 januari 2010

*Pink Cat Studio* Have a Sweet Birthday !


Zoals ik afgelopen weekend al schreef had ik een aantal nieuwe stempels van Pink Cat Studio in de bestelling staan......En gisteren gleden de stempels al door mijn brievenbus. Uiteraard moet daar gelijk wat meegemaakt worden. Twas nog ff moeilijk kiezen maar deze vind ik toch zo leuk....Het leuke aan deze mini stempelsetjes is dat er 1 of 2 tekstjes worden meegeleverd of klein opleuk stempeltje. Hierdoor kan je gelijk een hele complete kaart maken :o)

Het papier is van Doodlebug en is na deze kaart zelfs op en dat voor iemand die geen doodlebugfan is ;o) Ook heb ik mijn nestabilities weer eens uit de kast getrokken. Maar ik ben nu geloof ik inmiddels wel toe aan de ovalen...kep nl. alleen de ronde *lol*

~Thanks Diana~

12 reacties:

  1. ohh wat een schatje prachtig hoor in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart is het geworden ! Mooie kleuren.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind m schitterend geworden, mooi papier en inderdaad een erg lief stempeltje.

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren! Schattig stempeltje ook!
    Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart en ik vind het papier super!!.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart en die kleuren zien er net zo lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk kaartje Diaan ziet er weer perfect uit!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk kaartje Diana. Prachtige kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n heerlijk zoet kaartje, Diaan! Cute stempeltje!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk zo'n zoet kaartje Diaan!!
    xx Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is beautiful Diana. Love the colours!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat papier heb ik ook nog liggen in een doos :S... ik moet toch echt eens je voorbeeld gaan volgen en papier op gaan gebruiken voor ik weer nieuwe koop... maar ik word altijd weer zo verliefd op de nieuwe lijnen :(. Ik vind je kaart bijzonder mooi maar ik ben dan ook wel een Doodlebug fan :).

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl