16 januari 2010

*Magnolia* Just For You


In de laatste Magnolia stempelkit zat ook deze stempel. In de 1e plaats had ik er niet zoveel mee. maar een mede lijner vanuit het Cambrigde forum is bijna op gewicht en ik had beloofd een kaartje voor haar te maken als ze er zou zijn. Dus deze Magnolia vond ik hiervoor erg toepasselijk. De takjes die ik heb gebruikt is een ponsje van de pipoos. Die vind ik super leuk, vooral bij de kleine bloemetjes en ook zeker omdat de pons nog geen 4 euro koste ;o)

~Thanks Diana~

15 reacties:

  1. Prachtige kaart Diana! Mooie gelegenheid om iets speciaals te doen voor iemand. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon kaartje Diaan en mooi voor de gelegenheid.

    Fijn weekend, liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje zeg....een schatje hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker helemaal leuk en zeer toepasselijk Diaan!!
    Ben je er ook al bijna??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Diaan ... ik vind het een hele prestatie hoor!!
    Je zal je stukken beter voelen en je mag (moet!)supertrots zijn op jezelf!
    Geweldig ... succes met die laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is gaaf ..ik heb nog helemaal niks gedaan met de kit...vind er nog steeds niet veel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel schattig kaartje en zo mooi!
    Ik vind je bloemen en kleuren keuze prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk kaartje met gave kleurtjes!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje, mooi gekleurd. Ik vind haar schoentjes zo leuk :)

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit is eeer een geweldig kaartje en die stempel ook zo cute
    ga zo door meissie hahahh iedere dag 1

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en wat een heerlijke papiertjes! En ik moet dus binnenkort ook even langs een Pipoos zien te komen zie ik.. erg leuke pons!!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl