13 november 2009

*Pink Cat Studio* Happy Christmas


Van de week heb ik dit kaartje gemaakt, maar het was zo donker elke keer dat een beetje goede foto niet mogelijk was. Of het was uberhaupt buiten al donker ;o) het stempeltje komt uit een setje wat ik afgelopen zaterdag op onze Scraps! Workshopdag nog net had weten te bemachtigen. ....joepie !! Verder zijn we druk aan het klussen in de kamers van onze jongens. Maar het ergste hebben we alweer gehad, we gaan aan de finishing touch beginnen. dat wil zeggen een behangbeest voor Sebatiaan en een prikbord boom en voor Thomas sterren en een vliegtuig op de muur.

Thanks for stopping by ~Diana~

10 reacties:

  1. hij is zoooooo superleuk Diaan en helaas viste ik achter het net met dit stempeltje...nog succes verder met klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer geweldige kaarten gemaakt!! Helemaal super!!

    Groetjes JAnet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis een superkaartje geworden Diana!! :D :D
    Veel succes met klussen nog en een heel fijn weekend!!
    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo wat 'n superleuke kaart, Diaan en dat stempeltje zo schattig ;)

    Tot morgen!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer een prachtige kaart, Diana, leuk stempeltje!'
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig weer Diaan, en ohhhh dat stempeltje vind ik geweldig leuk!! Veel Succes met klussen hoor!!!
    Liefs Gerda X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Wat een leuk kaartje met die stempel!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Diana. Enne er staat wat voor je op mijn blog, je hebt het verdiend hoor!

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl