3 november 2009

*Magnolia* kerstkaart


En ja hoor ik hou me keurig aan mijn gestelde opdracht alleen maar kerstkaarten maken ;o) Dus hier weer 1 en deze keer weer een Magnolia'tje gebruikt....Ik ben benieuwd wanneer die kerstkit van Magnolia komt, want het gaat nu toch al opschieten (nog 7 weken) en het is wel zo leuk om het gelijk te kunnen gebruiken......
Het papier is van My Minds Eye en is niet per definitie kerstpapier maar wel super mooi en de tekst is van WOJ.

Thanks for stopping by ~Diana~

20 reacties:

  1. wat een beeldje in die prachtige warme kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow super mooi kaartje geweldig mooi papier volgens mij heb ik dat ook nog leggende
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart Diaan ;0)
    Ik ben ook zeer benieuwd wanneer de kit komt ...

    Liefs, Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superrrr kerstkaartje weer, Diaan! Je gaat lekker ;)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat lekker met je kerstkaarten :p
    ook deze is weer gaaf Diana ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is het weer geworden. Ik heb voor jou een ward op mijn blog!

    Groetjes,
    Sigrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is het weer een super leuk kaartje geworden diana!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind je kaart prachtig, Diana, het papier is super mooi, inderdaad!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is weer helemaal gaaf Diaan en je gaat supers zo met de kerstkaarten! ik zit eigenlijk ook wel te wachten op de kit...net wat je zegt.. je wilt ze toch nog wel gebruiken voor dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en zo mooi ingekleurd, mooi hoor.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje!!
    helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi juist dit papier voor een kerstkaart Diana! Het is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje zeg,en die kleurtjes :)

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Serieus, nog maar zeven weken? Ik heb nog geen een kerstkaartje af...dat wordt een paar doosjes kopen denk ik ;o) Deze is weer heel mooi :D!

    Groetjes,
    Eer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig zo het meisje op de kerstbal. Heerlijk kleuren, geweldige kaart, Diana!!
    Peet x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je de laatste tijd weer prachtige kaartjes gemaakt Diana!
    Ik kom regelmatig even bij je kijken en het zijn stuk voor stuk plaatjes!
    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je gaat geweldig met je kerstkaarten, ben ook wel nieuwschierig wanneer de kit komt!!
    Schitterend kaartje Diana!
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl