25 januari 2009

*Magnolia* Have a fairy special day ! en awards

Ondanks dat deze Tilda in de Kerststempelkit van Magnolia heeft gezeten, vind ik haar harstikke neutraal voor ander soort kaarten. Het diaraampje had ik nog liggen en is van Colluzzle, scheelt weer een setje Nestabillities ;o)

van Sandra heb ik onderstaande award ontvangen....dank je wel San, hij is super lief...en ik ga 8 meiden uitkiezen om hem weer door te geven !!!




This blog invests in and believes in nearness? ( the dictionary said so) - nearness in room, time and relationships.Theese bloggers are unusal charming and nice, and the purpose is to find and be friends.They are not occupied by rewards and self-assertiveness.Our hope is that when theese bonds are broken, will even more freindships have been seeded.Please give a little more attention to them.Give this award to 8 other bloggers and also they have to choose 8 new.Include this text in the award to them.


Here are the eight lovely girls I have chosen:

  1. Carmen
  2. Christa
  3. Betina
  4. Gerda
  5. Jeanet
  6. Inge (scrap en freubels)
  7. Peet
  8. Janny

Dan heb ik nog een award mogen ontvangen en deze heb ik van Ilona....dank je wel hiervoor.

The Lemonade Award is given by a previous winner to 5 people who have shown a great attitude or gratitude this week. It’s a great way to show these people that you appreciate them.All you have to do is: This one I've got from Inge! thank you so much Inge. I so happy with it!! I have to nominate 5 persons of blogs, but that's so difficult, But I give it a try!

  1. Sandra
  2. Carmen
  3. Inge (patterned paper)
  4. Christa
  5. Alma

Thanks for stopping by ~Diana~

16 reacties:

  1. Wat een leuk kaartje Diana!
    De kleuren zijn geweldig en ze ligt zo mooi in dat diaraampje.
    Erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrrr leuk kaartje, Diaan! Prachtige kleurencombi...;)

    Dank je wel voor de Award, super lief van je!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje weer, Diana :D!:D!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom hier ook even de complimenten brengen voor je beeldige kaart Diana! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je awards Diana!
    en je kaartje is weer super leuk ,ik vindt t papier ook erg leuk en idd niet perse voor de kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig lief kaartje heb je gemaakt Diana.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf kaartje diana en wat leukkkk gedaan zo dat stempeltje en het raampje zo.
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje, Diana!!!
    Thanks voor de award.....zooo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een leuk kaartje zeg, het is de favoriete stempel van mijn dochter en ook ik vind hem erg leuk voor allerlei kaarten en projectjes

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuk kaartje!
    ooh ik ben ook zo weg van dat papier ik heb het geloof ik wel drie keer gehaald bij marlous haha
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffie dit kaartje Diaan! En bedankt voor je awards, ik ga ze er van de week ff opzetten.
    Ook nog bedankt voor je lieve kaartje ... dat doet een mens goed!!
    Ik heb ineens zoveel tijd (over) ... dus we moeten maar eens snel een daggie plannen.
    Dikke knuff van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je awards!

    Prachtig kaartje zo met Magnolia, ik zet 'm even bij me in de inspiratiemap als het mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje en geweldige kleuren!!!!
    Ik heb die magnolia ook maar nog niets mee gedaan! Erg toch! Nu ik je kaartje zie moet ik er echt mee aan de slag!
    Groetjes
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Diana , ik heb een leuke challenge voor je op mijn blogje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Owwwwww wat een super lief kaartje Diana !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl