13 november 2007

clubdag


Afgelopen zaterdag had ik van een club (de crazy meiden) een clubdag en het was weer gewelig. Het is toch altijd zo leuk om mede cluppers te leren kennen en ook mee te freubelen..... de meiden hadden deze dag weer tot in de puntjes verzorgd en we kregen ook allemaal nog een super leuke attentie in de vorm van een boekenlegger (zie hieronder) met daarbij nog een stempel :D Ik had een tekststempel met merry christmas, die komt altijd van pas ;o) meiden nogmaals bedankt voor deze gewelige dag :D!

4 reacties:

  1. ik had hem van Jenine ook gezien maar de jouwe is weer heeel anders en ook superrrr,leuk dat het zo'n gezellige dag was !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jou workshopkaart is ook supers geworden Diana en ik vond het ook erg leuk om je weer eens te zien... op naar de volgende clubdag:P;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél leuk Diana! Wat een mooie workshopkaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl