27 september 2007

Herfst

Nog maar weer een herfst Magnolia gemaakt en ik kan er maar geen genoeg van krijgen ;o) zoals gebruikelijk is de foto weer veel te flets in vergelijking tot de kaart :W Maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga me vanavond maar eens toeleggen op de boekenleggers voor World Cardmaking day georganiseerd door Cardart.

  • gebruikt: stempel van de Magnolia Herfstkit, Basic Grey design papier (Periphery), QK-,fotohoek -, fastners- en rev fournish swirl en Prima floral embellishments.

9 reacties:

  1. hij is gaaf Diana en valt mee met de kleuren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is weer helemaal mooi hoor diaan en eh ja ja ja ja begin maar snel met de boekenleggers ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Diaan, ik was hier zo te zien al even niet geweest :$, ik vind al je kaartjes van de afgelopen week helemaal topperdepop :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi dit Basic Grey papier, cute kaartje weer Diaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl