16 mei 2007

cardkit mei '07



Hierbij mijn bijdrage voor de cardkit van mei. Ik moet zeggen dat het maken ervan me toch wel een beetje zwaar viel......Ondanks dat ie er helemaal te gek uitziet !! Maar na veel schuiven en doen ben ik toch wel tervreden over het resultaat.......Ronald vindt ze helemaal leuk, zelfs leuker dan mijn andere kaartjes :W daar ga ik met mijn goede gedrag ;o) ben nu druk met mijn kerstkaartjes want ik loop nu al achter op mijn schema van 4 per maand;o) fijne avond.......

14 reacties:

  1. hoi dianan,

    ik vind ze erg mooi geworden ook leuk gecombineerd met de felle kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaartjes Diaan:D! Het is toch nog allemaal goed gekomen. Haha volgens mijn zeggen mannen altijd maar wat, laat ze maar kletsen.
    Succes met je kerstkaartjes en fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig toch.
    ziet er weer spik en span uit toch?
    alles pas weer perfect bij elkaar.
    en met dat stempeltje is alles weer compleet.

    nu je kerstkaartjes en je ben helemaal bij.

    groetjes marlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè hè ... we moesten er wel lang op wachten hoor *LOL* ... maar dat was de moeite waard Diaan!! Ze zijn geweldig ... gewoon doorgaan met kerstkaartjes dan maar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Diaan! Schiet maar gauw op met je kerstkaarten. Als je er moeite mee hebt kan je altijd ven bij mij kijken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haaa die Diana je bent weer lekker bezig geweest, superrrr zijn ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg leuk geworden Diana, ben nu alweer benieuwd naar je kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toch zijn ze leuk hoor diana! succes met je kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel allemaal :D!

    en wat leuk om wat nieuwe mensen te zien :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Diaan, ik vind ze beautiful!
    Hugs, Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes heb je gemaakt Diaan :D! Leuk dat je Paris-bella ook hebt, ze komt binnenkort ook bij mij wonen :D...kan ik tenminste echt blonde kaartjes maken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zijn weer schitterend diana!!!!!!
    geweldige kaartje heb je weer gemaakt!!!!!

    gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastic! You really know how to mix powerful and fesh colour's. Nice, relly nice!

    Hugs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl